Besök och besök!

Dagarna går och gästerna består! Kul! Hade mkt trevligt besök av P + L i torsdags och fredags, och imorrn kommer Viktor och Alex, för att sedan åtföljas av Ingis på fre. Ska bli hur kul som helst det med!

Var och gjorde lite inköp idag, på Elins begäran.  Det var hon värd efter att jag vaknat upp till en smoothie! Tack sweetie! Vad gäller inköpen lyckades jag effektivisera dem så vi hann med allt på dryga timmen! Fantastiskt. Kom hem precis och ska ta en snabbpizza för att sen bege mig mot skolan och försöka lägga "the finishing touch" på uppsatsen. Ska nog gå bra.

Tennis ikväll, det ryktas att Bragdbirger ansluter. Ojoj. Hoppas armen håller, så jag får blåsa honom av banan. Han var förjävla imponerad sist vi spelade. =) Känner att jag har mycket att bevisa nu, när walen skaffat sig nya hårtslående tennissparrare i Eskilstuna. Jag vidhåller dock att min serve i Umeå -99 inte bräcks av några nerdekade föredettingar från Sörmland.

För nu, Jofa.

Kommentarer
Postat av: elinis

HATA VÅRA GRANNAR!!!!!!

Postat av: jofa

haha så sant...

2006-11-14 @ 20:33:24
Postat av: elinis

blogga mer mannen!

2006-11-25 @ 02:29:22
URL: http://elinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback