Hundar och restskatt

Tja på er. De flesta som läser min blogg läser antagligen också elins, så ni vet redan att vi besökte vår framtida valp igår. Vilka underbara djur! Man kan inte annat än bli tagen. Snart har vi en hund!

Efter besöket samlade jag mina känslor och skrev 2 sidor på uppsatsen, vilket troligen kommer att bli min sidkvot idag med. Har också städat lägenheten idag, och varit duktig och betalat min restskatt. Man vill ju inte bli nån skattesmitare, men det svider när man måste punga ut. Jaja, sånt är livet.

Och hörni, gör mig en tjänst och kolla in den här
bloggen.
Den är ett litet mekka för den skointresserade, jag lovar.

For now, Fred

Kommentarer
Postat av: elinis

snart har vi texas!!!
puss min bun


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback