Idag, imorgon.

Det är intressant hur tiden går man bara flyter med och allt bara händer imorgon ska jag och elin kolla på Texas utanför Norrköping och det ska bli väldigt roligt att träffa honom idag har jag haft ett seminarie som gick bra efter att jag missade förra tillfället så har jag haft det hängande över mig men nu är det äntligen över skönt vi åt spaghetti och köttfärssås idag och sen har jag spelat poker som gick bra tjänade in ungefär det man tjänar på ett vanligt jobb tänk vad lätt det är ibland men man kan ju inte spela poker jämt jag har också skrivit på uppsatsen det blev ungefär 1½ sida så nu är jag uppe i ungefär 8-9 sidor in total det kommer att bli några sidor imorgon med måste ju se till att ha det mesta undanstökat inför diverse besök som komma skall.

SoC

Fredrik

Kommentarer
Postat av: elin

pust!! jobbigt att läsa stream of consciousness! ;P
SoC, vad betyder det?
godnatt honeybun!

Postat av: Lina

Haha, jag läste hela inlägget och sen insåg jag att "gud vad fort jag läste, känner mig mentalt anfådd" och då såg jag att allt var en mening. Kul du! =) Snart ses vi, coolt!

2006-11-07 @ 10:00:01
URL: http://linalindstrom.blogg.se
Postat av: Lina

Vi har försökt ringa er två dagar nu utan framgång! Vi ringer kring 20-21...då sover ni middag eller? ;0)Gör ett nytt försök ikväll!

2006-11-08 @ 12:42:54
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback